


Jak to działa? To proste!
Jeden, jedyny warunek; żeby móc uczestniczyć w naszym programie lojalnościowym musisz być zarejestrowanym Klientem! Acha - i jeszcze coś kupić ;)
Zatem; kupujesz w naszym sklepie internetowym i za każde wydane 10 zł otrzymujesz 1 punkt. Przy następnym zamówieniu ten jeden punkt jest wart 1 zł, czyli możesz odzyskać 10% sumy wydanej podczas poprzednich zakupów premiowanych w naszym programie lojalnościowym. Po każdym sfinalizowanym zakupie dostaniesz od nas wiadomość potwierdzająca ilość przyznanych punktów.
Żeby sprawdzić ile punktów zebrałeś na swoim koncie;
- Zaloguj się do sklepu.
- Wejdź w panel klienta - (przycisk ”moje konto”) u góry, z prawej strony.
- Przewiń stronę do dołu - zobaczysz liczbę przyznanych punktów.
- Poniżej zobaczysz tekst: „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty”.
- Klikając na ten link, zobaczysz listę wszystkich produktów z wartością podaną w punktach.
Oczywiście początkowo liczba punktów będzie skromna, ale wierzymy, że będzie się stale powiększać i umożliwi w przyszłości jeszcze większą satysfakcję z zakupów w naszym sklepie internetowym.
Pamiętaj - korzystając z którejś naszej aktualnej promocji - np. aktualnej 10% obniżki na produkty firm Olident, Bisico i Clan zyskujesz podwójnie! Za pierwszym razem dostajesz 10% rabatu, a następnym razem 10% wydanej poprzednio sumy możesz wykorzystać na zakup materiałów za punkty.
Ważne! Wymiany punktów na towar można dokonać tylko do ich maksymalnej, posiadanej w danym momencie wartości - nie ma możliwości dopłaty do wybranego towaru w innej formie płatności, jeżeli jego wartość przekracza wartość zebranych punktów.
Promocje się nie łączą!
REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO
- OlidentDentalShop prowadzi Program Lojalnościowy dla swoich zarejestrowanych Klientów.
- Każdy z Klientów, który od 03.07.2020 dokonuje zakupów w sklepie internetowym firmy Olident Sp. z o. o., Sp. K. mieszczącym się pod adresem https://olidentdentalshop.pl/, otrzymuje automatycznie przyznawane punkty za zrealizowane i w pełni opłacone zamówienia.
- Punkty nie są naliczane jeżeli zakup zostaje dokonany bez rejestracji w bazie sklepu oraz w przypadku dokonywania wymiany posiadanych punktów na materiały oferowane w sklepie.
- W przypadku zwrotu przez Klienta materiałów nabytych w sklepie za które zostały naliczone punkty, punkty te zostaną automatycznie odjęte, o czym Klient zostanie poinformowany.
- Klient zostanie również poinformowany o zwiększeniu się ilości punktów będących w jego posiadaniu.
- Punkty naliczane są w następujący sposób; za każde wydane 10 zł, Klient otrzymuje 1 punkt.
- 1 punkt może później zostać wykorzystany do zakupów materiałów i jego wartość wynosi 1 zł.
- W przypadku wymiany punktów na materiały oferowane w sklepie, obowiązuje zasada, że wartość towaru nie może przekraczać wartości zgromadzonych punktów.
Przykład; chcemy nabyć towar, którego wartość w punktach wynosi 325 punktów. Na naszym koncie znajduje się tylko 320 punktów. W takim przypadku transakcja wymiany jest niemożliwa, ponieważ nie ma możliwości łączonej transakcji za dany towar w postaci wymiany za punkty i dopłaty różnicy w innej formie; np. za pobraniem.
- Klient zawsze może skontrolować ilość posiadanych punktów w swoim Panelu Klienta wybierając po zalogowaniu „moje konto” i przewijając stronę do dołu.
- W tym samym miejscu można sprawdzić wycenę w punktach materiałów znajdujących się w sklepie korzystając z linku „Przejdź do listy produktów, które możesz wymienić za punkty”.
- Wyświetlająca się lista produktów zawiera wszystkie produkty dostępne w sklepie wraz z ich wartością podaną w punktach. W celu zawężenia listy produktów wyłącznie do produktów na zakup których pozwala aktualna ilość posiadanych punktów, należ skorzystać z opcji: „dostępne dla mnie”.
- Oprócz wymiany punktów na towar, Klient ma możliwość zakupu innego towaru z odmienną formą płatności (np. pobranie) w tym samym zamówieniu. Za te dodatkowe materiały zostaną naliczone punkty oraz uwzględniony rabat indywidualny lub rabat aktualnie stosowany w sklepie dla wybranych produktów.
- Rabaty się nie łączą - w przypadku wielu możliwości system wybierze wartość korzystniejszą dla danego Klienta.
Przykład; Klient posiada przyznany rabat indywidualny w wysokości 5 %, natomiast w sklepie jest dostępny kod rabatowy w wysokości 10% na daną grupę produktów. Rabat indywidualny na wybrane produkty ma wartość 95,60 zł, natomiast rabat z kodem ma wartość tylko 56,30 zł. W takim przypadku Klient otrzyma wyłącznie upust dający mu większą korzyść.
- Program lojalnościowy nie działa wstecz - zamówienia dokonane przed 03.07.2020 nie są objęte tym systemem.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany warunków oraz zakończenia programu w wybranym przez nas momencie.
